|
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Σχέδιο Δράσης 1. «Όμιλος Μαθηματικών»
Στόχος Βελτίωσης
Ο όμιλος μέσω της λειτουργίας του, έχει σκοπό να αναδείξει τις ικανότητες των παιδιών και να αξιοποιήσει το ενδιαφέρον και την κλίση τους στα Μαθηματικά.
Βασικοί στόχοι του ομίλου είναι:
-
Να ενισχυθεί ο μαθηματικός τρόπος σκέψης των μαθητών, ώστε με την σωστή διαχείριση και επεξεργασία της πληροφορίας κάθε φορά, να είναι σε θέση να επιλύουν σύνθετα θέματα Μαθηματικών ενδεχομένως και με διαφορετικούς τρόπους.
-
Να εμπλακούν τα παιδιά σε δραστηριότητες, συνεργαζόμενα μεταξύ τους και αξιοποιώντας τις γνώσεις τους
-
Να ενθαρρύνει τους μαθητές να αναπτύσσουν επιχειρηματολογία και να διατυπώνουν τους προβληματισμούς τους
-
Να συμμετέχουν τα μέλη σε μαθηματικούς διαγωνισμούς
Σχέδιο Δράσης 2. «Ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας και δημιουργία συνθετικών εργασιών στο σχολείο στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών από Μετάφραση (α,΄ β΄, γ΄ γυμνασίου)»
Στόχος Βελτίωσης
-
Αλληλεπίδραση και συνεργασία μεταξύ των μαθητών/τριών για την κατάκτηση γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων. Βελτίωση των ήπιων ικανοτήτων των μαθητών: ανάληψη πρωτοβουλιών, κριτική ικανότητα, ενσυναίσθηση, δεξιότητες διαχείρισης χρόνου.
-
Σχεδιασμός από τις εκπαιδευτικούς κοινών διδακτικών πρακτικών στο μάθημα της Αρχαίων Ελληνικών από Μετάφραση: δημιουργία ομάδων, ανάθεσηομαδοσυνεργατικών εργασιών στους μαθητές/τριες,αξιολόγηση των ομάδων με παρατήρηση και ανατροφοδότησητων εργασιών με σχόλια.
-
Ανάπτυξη από κοινού εκπαιδευτικού υλικού για τηδιδασκαλία (φύλλα εργασίας).
-
Ενίσχυση της αρχαιογνωσίας: βαθύτερη γνωριμία με τους θεσμούς, τις ιδέες, τις αξίες, τις αντιλήψεις, του αρχαίου κόσμου και σύνδεση/κριτική με τις αντίστοιχες σημερινές. Ανάπτυξη της ικανότητας παραγωγής λόγου των μαθητών με την άσκηση τους στη συγγραφή μονοτροπικών/πολυτροπικών κειμένων, στη σύγκριση με παράλληλα κείμενα και στη συν- συγγραφή κειμένων με τη μέθοδο της δημιουργικής γραφής. Έκφραση των καλλιτεχνικών τάσεων των μαθητών/τριών (ζωγραφικά έργα).
Για να κατεβάσετε σε αρχείο pdf όλο τον συλλογικό προγραμματισμό πατήστε εδώ
|
|